Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Przetarg nieograniczony

SM "PARKITKA" OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych wraz
z odśnieżaniem w sezonie zimowym.


Termin realizacji zamówienia od 01.07.2021 r. do 30.06.2023 r. Informacje o warunkach jakie należy spełnić zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, które są do pobrania w Administracji Osiedla „Parkitka” w Częstochowie przy ul. Okulickiego 49, tel. 34 3225954, w okresie od 28.05.2021 r. do 11.06.2021 r. w godz. od 10:00-14:00 bądź drogą elektroniczną po uprzednim zgłoszeniu na adres mailowy administracja@parkitka.pl. Oferty należy przesyłać w zamkniętych kopertach z opisem „Usługi Sprzątania Osiedle Parkitka” na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa „PARKITKA”, ul. Ks. J. Popiełuszki 10/12, 42-200 Częstochowa w terminie do 14.06.2021 r. Wadium jakie musi wnieść stawający do przetargu wynosi 5 000 zł. Wadium należy wpłacić w PLN przelewem na rachunek bankowy Spółdzielni. Nr rachunku bankowego Spółdzielni: ING B.Ś.S.A. O./ Cz-wa 46 1050 1142 1000 0005 0167 3388 tytułem: wpłata wadium przetarg na sprzątanie Osiedla. Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru ofert jak też uznania, że przetarg nie dał rezultatu bez podania przyczyny. W postępowaniu nie stosujemy preferencji krajowych. Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi w dniu 15.06.2021 r. w siedzibie Zarządu Spółdzielni „Parkitka” przy ul. Ks. J. Popiełuszki 10/12 w Częstochowie.
Ostatnia aktualizacja strony: 23.07.2021