Ogłoszenie – Sprzątanie klatek
SZANOWNI MIESZKAŃCY
Na podstawie uchwały Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej PARKITKA
z 19 lipca 2021 r. pracownikom czystości zatrudnionym przez Naszą Spółdzielnię powierzono sprzątanie klatek schodowych oraz pomieszczeń piwnicznych
w zasobach mieszkaniowych Spółdzielni.
W związku z pytaniami mieszkańców pragniemy wyjaśnić zgłaszane przez Państwa wątpliwości.
W 2021 r. Spółdzielnia ogłosiła dwa przetargi na sprzątanie terenów wokół budynków od 1 lipca 2021 r.
W postępowaniu przetargowym wyłoniono najkorzystniejszą ofertę w zakresie utrzymania czystości oraz zimowego odśnieżania wszystkich terenów zewnętrznych naszego Osiedla. Pozwoliło to na przesunięcie naszych pracowników do sprzątania piwnic i klatek schodowych, o co wnioskowali członkowie spółdzielni w toku Walnych Zgromadzeń oraz w licznych kontaktach z Zarządem Spółdzielni.
Należy podkreślić, że przesunięcie naszych czterech pracowników czystości do sprzątania piwnic i klatek schodowych zostało dokonane poprzez zmianę zakresu czynności każdego z pracowników i nie rodzi żadnych dodatkowych zobowiązań finansowych wobec użytkowników lokali mieszkalnych bez względu na posiadany tytuł prawny do lokalu.
Pragniemy nadmienić, że podwyższenie opłaty eksploatacyjnej jest nieuniknione, jednakże jego powodem nie będzie sprzątanie klatek schodowych
i piwnic, lecz wzrost cen towarów i usług oraz zobowiązań niezależnych od Spółdzielni wpływających na wzrost kosztów jej funkcjonowania.
Na posiedzeniu 21 września 2021 r. Rada Nadzorcza Naszej Spółdzielni będzie rozpatrywać plany gospodarcze na 2022 r. i stawka eksploatacyjna będzie wynikiem podjętych uchwał.