Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Przetarg na letnie i zimowe utrzymanie porządku

OGŁOSZENIE


Spółdzielnia Mieszkaniowa „PARKITKA”
w Częstochowie, ul. Ks. J. Popiełuszki 10/12


OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA

„Letnie i zimowe utrzymanie porządku i czystości na terenach zewnętrznych w zasobach SM Parkitka”
Termin realizacji zamówienia od 02.10.2023 r. do 30.09.2025 r. Informacje o warunkach jakie należy spełnić zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, które są do pobrania w Administracji Osiedla „Parkitka” w Częstochowie przy ul. Okulickiego 49, tel. 34 3225954, w okresie od 11.07.2023 r. do 09.08.2023 r. w godz. od 10:00-14:00 bądź drogą elektroniczną po uprzednim zgłoszeniu na adres mailowy administracja@parkitka.pl. Oferty należy przesyłać w zamkniętych kopertach z opisem „Usługi Sprzątania Osiedle Parkitka” na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa „PARKITKA”, ul. Ks. J. Popiełuszki 10/12, 42-200 Częstochowa w terminie do 11.08.2023 r. Wadium jakie musi wnieść stawający do przetargu wynosi 5 000 zł. Wadium należy wpłacić w PLN przelewem na rachunek bankowy Spółdzielni. Nr rachunku bankowego Spółdzielni: ING B.Ś.S.A. O./ Cz-wa 46 1050 1142 1000 0005 0167 3388 tytułem: wpłata wadium przetarg na sprzątanie Osiedla. Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru ofert jak też uznania, że przetarg nie dał rezultatu bez podania przyczyny. W postępowaniu nie stosujemy preferencji krajowych. Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi w dniu 16.08.2023 r. w siedzibie Zarządu Spółdzielni „Parkitka” przy ul. Ks. J. Popiełuszki 10/12 w Częstochowie.
Ostatnia aktualizacja strony: 30.04.2024